Registrering av valparna och alla har god aptit!

11.05.2018 07:58

Idag skickar jag in deras namnförslag till Svenska kennelklubben: SkeppstadsholmensTicket to Ride,Skeppstadsholmens Yellow Submarine, Skeppstadsholmens Rubber Soul, Skeppstadsholmens Abbey Road heter killarna...och Skeppstadsholmens Oh! Darling,Skeppstadsholmens Lady Madonna och till sist Skeppstadsholmens Dizzy Miss Lizzy.

Lilla Brun fick avsluta sitt liv den 9 maj då hon var döv- det var en mycket ledsam men värdig stund på Torslanda Djurklinik- de är fantastiska.

Nu får de knappt 1 dl välling med en 0,5 dl Magnussons foder per valp- de äter hyffsat glupskt allihop. Igår fick de 5 mål- men jag ska försöka gå ner på 4 snart för att sikta mot 3 när de ska flytta hemifrån. De får också Ekologisk rapsolja, en skvätt till alla valpskålen. Jag har också låtit dem slicka i sig rapsolja från mina händer om jag sett att någon haft lite hårdare avföring. De får också Acidofilus- c:a 1 tks per valp- de älskar det!!

Magarna är i toppform...